Alles over jouw lidmaatschap

Hoe werkt het lidmaatschap?

De Eetgeluk Membership is een jaarlijks lidmaatschap. Je kunt zo lang lid blijven als jij wilt, de minimale lidmaatschapsduur is echter één jaar (maar de meeste leden blijven langer lid). Jouw ledenbijdrage wordt iedere maand automatisch voldaan via een automatische incasso van jouw bankrekening. Je betaalt jouw eerste termijn gelijk bij inschrijving. Deze termijn geldt voor de maand waarin je lid wordt. Vanaf dan wordt jouw lidmaatschap maandelijks rond de 25e van de maand geïncasseerd voor de volgende maand. Dat betekent dat wanneer je inschrijft op 8 november, dat je bij inschrijving jouw termijn voor november voldoet en dat op de 25e november de lidmaatschapstermijn voor december wordt geïncasseerd. Vanaf dan zal iedere maand aan het einde van de maand de incasso plaatsvinden voor de volgende maand.

Gaat mijn ledenbijdrage na verloop van tijd omhoog?

Zolang je lid blijft betaal je de ledenbijdrage waarvoor je lid bent geworden. Dat betekent dat na afloop van jouw jaarlidmaatschap het lidmaatschap automatisch wordt verlengd naar een maandlidmaatschap voor dezelfde maandelijkse bijdrage.

Is er een soort van garantie?

JA! En die is niet mis! Als je er vol ingaat, zal je leven gaan veranderen en zul je resultaten gaan behalen. Zeker weten. Maar: je zult er wel tijd en moeite in moeten steken. Evenals actief aanwezig zijn in de Facebookgroep, participeren tijdens de Live Coaching en Q&A sessies en de opdrachten uitvoeren. En: hulp vragen als je dat nodig hebt (!). Minimaal een jaar lang. Het komt niet voor niets. Maar als het komt, dan komt het goed.

Niet goed - geld terug garantie

Mocht je er een jaar vol voor zijn gegaan en er is niets veranderd in jouw leven, dan is er een niet goed - geld terug garantie. Wanneer je kunt laten zien dat je er alles aan hebt gedaan en er is niets veranderd, krijg je jouw investering van het hele jaar terug. Hier vind je alle voorwaarden voor deze garantie.

Opzeggen van jouw lidmaatschap

Hoe kan ik opzeggen?

Je kunt jouw lidmaatschap beëindigen door een mail te sturen aan support@de-gelukkige-eter.nl. Zodra jouw opzegging is verwerkt, ontvang je van ons een bevestiging.

Let op: we nemen jouw opzegging alleen in behandeling als je in jouw mail duidelijk de reden vermeldt waarom je wilt opzeggen.

Is er een opzeggingstermijn?

Vanaf 2020 is Eetgeluk Membership lidmaatschap een jaarlidmaatschap. Het mindsetprogramma dat je volgt in de Eetgeluk Membership is volledig afgestemd op de werking van jouw brein en de tijd die jouw brein nodig heeft om te transformeren. Dit betekent dat je gedurende het jaar dat je lid bent, niet kunt opzeggen.

Na afloop van jouw lidmaatschapsjaar, wordt jouw abonnement automatisch verlengd naar een maandabonnement. Vanaf dat moment kun je iedere maand jouw abonnement opzeggen. Hiervoor geldt dat wanneer je jouw opzegging op of voor de 10e van de maand naar ons verstuurt, we hem verwerken voor de volgende incassoronde van de 25e. Wanneer je de 11e van de maand of later opzegt, wordt jouw opzegging aan het einde van de volgende maand verwerkt.

Tot wanneer heb ik toegang wanneer ik opzeg?

Je hebt toegang tot wanneer je hebt betaald. Dus wanneer je op of voor de 10e van de maand opzegt, vervalt jouw lidmaatschap aan het einde van die maand. Wanneer je na de 10e van de maand opzegt, vervalt jouw lidmaatschap aan het einde van de volgende maand.

Kan ik weer opnieuw lid worden als ik nu opzeg?

Je kunt altijd weer opnieuw lid worden, maar: dit kan alleen tijdens de momenten dat de Eetgeluk Membership haar deuren opent en: wanneer je opnieuw inschrijft, betaal je vanaf dat moment de dan geldende ledenbijdrage en ga je weer een nieuw jaarlidmaatschap aan. Dit betekent dat je weer volledig overnieuw begint met al het lesmateriaal.

Dus je kunt niet meer inschrijven voor de ledenbijdrage die je nu betaalt en je zult moeten wachten tot we opnieuw de inschrijving openen.

Als ik opzeg, houd ik dan toegang tot de maanden waarvoor ik heb betaald?

De Eetgeluk Universiteit is een lidmaatschap (net zoals bijvoorbeeld een lidmaatschap van Netflix). Dit betekent dat je onbeperkt toegang hebt tot alle informatie zo lang je lid bent. Wanneer je jouw lidmaatschap opzegt, houd je toegang tot en met de einddatum van jouw opzegging. Daarna worden jouw gegevens verwijderd en wordt jouw abonnement stop gezet. Hierdoor kun je niet langer inloggen en heb je niet langer toegang tot al het lesmateriaal. Ook zullen we je uit de Facebookgroep verwijderen. Belangrijk: we sturen geen lesmateriaal na via de mail.